برگزاری نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با مدیر کل ورزش و جوانان استان

دکتر قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با دعوت از دکتر رنگرز،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص مسائل و مشکلات وانتظارات ورزش شهرستان با ایشان به گفتگو پرداخت. در این جلسه که منصوری فر، رییس گروه فرهنگی سازمان برنامه و بودجه استان، ابراهیمی ، معاون عمرانی فرمانداری، دکتر […]

دکتر قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با دعوت از دکتر رنگرز،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص مسائل و مشکلات وانتظارات ورزش شهرستان با ایشان به گفتگو پرداخت.

در این جلسه که منصوری فر، رییس گروه فرهنگی سازمان برنامه و بودجه استان، ابراهیمی ، معاون عمرانی فرمانداری، دکتر علی تبار،بخشدار گتاب،شهردار و رییس شورای شهر گتاب،عرب،رئیس اداره ورزش بابل،بادی کناری،رئیس هیئت فوتبال بابل و صفی نیا،مسئول بسیج سازندگی بابل نیز حضور داشتند؛ فرماندار بابل ۳ موضوع اصلی
– تکمیل ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل
– تکمیل تنها سالن ورزشی گتاب
– احداث مجموعه ورزشی حیدرکلا
را بعنوان اولویت های ورزش بابل مطرح کرد.
وی اعلام کرد: این نشست‌ها با هدف طرح مسائل و مشکلات شهرستان با مدیران استانی می‌تواند خروجی های بسیار خوبی برای شهرستان داشته باشد؛ چرا که ما در اینگونه نشست‌ها ضمن بیان مشکلات و مسائل شهرستان خود، انتظارات و برنامه‌های مدیرکل مربوطه استانی را نیز از شهرستان متوجه خواهیم شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در خصوص اعتبارات تخصیصی سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران گفت:
مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سکوهای ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به صورت نقدی از این سفر تخصیص داده شد که به زودی و پس از انجام مشاوره و مشخص شدن پیمانکار این پروژه آغاز خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل سفر ریاست محترم جمهوری در خصوص سالن ورزشی بخش گتاب مصوبه داریم که یک میلیارد و سیصد میلیون تومان آن به صورت نقدی تخصیص یافته و به زودی با تعیین پیمانکار روند تکمیل آن آغاز خواهد شد.
فرماندار بابل در پایان سخنانش افزود: اعتبارات دیگری نیز از محل سفر رئیس محترم جمهور در خصوص ورزش به شهرستان بابل تخصیص یافته است.

دکتر رنگرز،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه گفت:
به نمایندگی از جامعه ورزش استان و شهرستان از دغدغه مندی جناب آقای عزیز زاده ،فرماندار شهرستان بابل بسیار سپاسگزارم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود : ما باید بابل را به عنوان بزرگترین شهرستان شمال کشورو پرجمعیت ترین شهرستان استان ویژه بینیم.
وی افزود: بابل المپیکی ترین شهرستان استان و جزو ۱۰ شهرستان برتر المپیکی کشور است.
ایشان تاکید کرد: متاسفانه بابل به لحاظ ورزشی به خوبی دیده نشده است.
وی در بخش دیگر سخنانش گفت: ما باید از تولیت ایجاد زیرساخت برای ورزش حرفه ای خارج شویم.
استادیوم های ما باید در خارج از شهرها بنا شوند و صرف هزینه برای ورزشگاه در داخل شهر به صرفه نیست.
وی همچنین با توجه به اعتبار تخصیصی و نقدی بابت ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل اعلام کرد : با این اعتبار فاز دوم ورزشگاه شهدای هفتم تیرشهرستان بابل در ماه‌های آینده تکمیل خواهد شد.
ایشان اذعان داشتند: بحث احداث مجموعه ورزشی در حیدر کلا باید جدی گرفته شود