حضور و ثبات ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی شد

امام جمعه بابل با تقدیر از حضور و اجتماع باشکوه در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور و ثبات ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی شد. حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه ‌بابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ شهرستان بابل برگزار شد، با بیان اینکه روز قدس امانت امام خمینی (ره) […]

امام جمعه بابل با تقدیر از حضور و اجتماع باشکوه در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور و ثبات ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی شد.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه ‌بابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ شهرستان بابل برگزار شد، با بیان اینکه روز قدس امانت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: مهم‌ترین مساله جهان اسلام، جریان قدس و مساله فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۷۰ درصد امپراطوری رسانه‌ای جهان در اختیار جریان صهیونیست است و جهان معاصر باید این خطر را مدنظر قرار دهد، افزود: انتفاضه‌های متعدد که از دل جریان مقاومت اسلامی و نهادهای برگرفته از آن مانند حزب‌الله پدید آمد کمر اسرائیل را شکست.

امام جمعه بابل بیان کرد: امروز اسرائیل برای اجماع‌سازی به دنبال دولت‌های بدبختی مانند بحرین و امارات رفته است.

این مسؤول با اعلام اینکه بعد از ۴۲ سال از روز قدس، به‌واسطه پایداری و جهانی شدن روز قدس، روزنامه صهیونیستی خبر از ضرب آهنگ سقوط اسرائیل می‌دهد، تصریح کرد: مقاومت همه جانبه حلقه را بر گلوی رژیم صهیونیستی آنچنان تنگ کرده است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

روحانی با بیان اینکه ریشه این موفقیت‌ها در سایه حمایت‌های مردم در راه دفاع از آرمان های قدس عزیز است، اظهار کرد: ثبات قدم انقلاب اسلامی در آرمان قدس و تدابیر امامین انقلاب اسلامی به واسطه حضور و دفاع قدرتمندانه ملت ایران از قدس و فلسطین است.

وی یادآور شد: دشمنان از حضور پرشور شما در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین می‌سوزند و دوستان قوت می‌گیرند.

امام جمعه بابل با اعلام اینکه دولت در مذاکرات برجام با قوت و بصیرت در حال اقدام است، اظهار کرد: تمام مسائل فنی در مذاکرات بررسی شد اما آمریکایی‌های خبیث در راه توافق مانع تراشی کرده و درصدد شرطی کردن مذاکرات با تغییرات نرخ دلار و سایر اقلام در درون کشور هستند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه دشمنان به جز برجام هسته‌ای به دنبال برجام موشکی ، منطقه‌ای ، مقاومت و… هستند، گفت: برای اینکه این تحریم را در کشور رفع کنند می‌خواهند اساس نظام اسلامی را به تاراج ببرند اما پاسخ ملت ایران به دشمنان این است که این آرزو را به گور خواهید برد و این ملت ذره ای از قدرت موشکی، اسلامیت نظام، جریان مقاومت و قدرت هسته ای کوتاه نخواهد آمد.

روحانی با تقدیر از حضور و اجتماع باشکوه برادران و خواهران که بیش از سالیان قبل حضور جدی در راهپیمایی داشتند و افراد دیگر را نیز در این راهپیمایی باشکوه همراه کردند، بیان کرد: حضور و ثبات ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی شد.