ملت ایران در عزت و اعتلای کشور سهیم هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه اقشار مردم از شهرها گرفته تا نقاط دوردست روستایی، برای تعیین سرنوشت اجرایی چهار سال آینده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند که قطعا در عزت و اعتلای بیشتر کشور، سهیم خواهند بود. آیت‌الله علی معلمی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص اهمیت مشارکت مردم […]

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه اقشار مردم از شهرها گرفته تا نقاط دوردست روستایی، برای تعیین سرنوشت اجرایی چهار سال آینده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند که قطعا در عزت و اعتلای بیشتر کشور، سهیم خواهند بود.

آیت‌الله علی معلمی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بار دیگر انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شد و در مرحله اول ولو با میزان بالغ بر ۴۰ درصدی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرحله دوم قطعا از مرحله اول مهم‌تر است؛ افزود:  اساسا برای تعیین سرنوشت اجرایی چهار سال آینده کشور هر ایرانی که به کشور علاقمند و برای بهبود اوضاع دلواپس است باید تلاش کند تا در انتخابات دور دوم، شرکت و گزینه مورد نظر خود را حمایت کند.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اساسا دشمنان بیرونی که تحریم بر ما تحمیل کردند انتظار دارد که دولت ما و ملت ما ضعیف باشند که البته آن‌ها سخت در اشتباه هستند و بارها ملت ایران در آزمون‌های مختلف، سربلند بیرون آمدند.

 امام جمعه قائم‌شهر، ادامه داد: ملت ایران نه برای تحمل سختی‌ها بلکه برای عبور از سختی‌ها همواره صبور و مقاوم بودند و هستند و همچون دوران جنگ تحمیلی این ملت با صبر و استقامت‌شان از این صحنه‌ها نیز پیروز بیرون خواهند آمد.

آیت‌الله معلمی، بیان کرد: واقعا در این جنگ ترکیبی که هم جنگ فرهنگی و هم جنگ اقتصادی همراه با تحریم‌های گوناگون و پی در پی است، قدرت‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران برای اینکه به تصور خام خودشان، عوامل خود را در داخل، حاکم کنند، سخت‌گیری بر ملت و نظام ایران دارند؛ اما خدای رحمان وعده کرده است که اگر در مسیر درست و جق، ثبات قدم داشته باشید و استقامت و پایداری به خرج دهید، از عنایت او بهره‌مند خواهید شد.

وی عنوان کرد: لذا سزاوار است که همه اقشار مردم در شهرها گرفته تا نقاط دوردست روستایی، برای تعیین سرنوشت اجرایی چهار سال آینده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند که قطعا در عزت و اعتلای بیشتر کشور، سهیم خواهند بود.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اهمیت انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری، تشریح کرد: چرا که از یک سمت، اقتدار ملت به نمایش گذاشته می‌شود و از سویی دیگر، دولتمردانی که قبل از روی کار آمدن دولت رئیسی معتقد بودند که بدون پذیرفتن FATF حتی یک بشکه نفت نمی‌توانیم بفروشیم، بدون به ثمر رسیدن برجام نمی‌توانیم مشکلات داخلی خود را حل کنیم در سه سال دولت شهید رئیسی، دیدیم که هم فروش نفت افزایش یافت و هم کارهای عمرانی و آبادانی در اقصی نقاط کشور چشمگیر بود.

 امام جمعه قائم‌شهر، تاکید کرد: گازرسانی، آبرسانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و روی زمین مانده در دولت سیزدهم بسیار مشهود و غیرقابل انکار بوده و لذا باید دولتی بر سر کار بیاید که اهل خدمت باشد نه اهل شعار، باید مردمی باشد نه تشریفاتی، شبیه به رئیسی باشد که استراحت او رفتن به روستاها و نقاط دور دست بود.

آیت‌الله معلمی، افزود: پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها که معمولا مسئولان و کارمندان اداری در کنار خانواده‌های خود هستند و استراحت می‌کنند اما در دولت شهید جمهور، بلا استثنا در قاط دور دست و مختلف کشور حضور داشتند که این حضور یک حضور موثر و جدی بود و باید این راه، تداوم داشته باشد.

وی اشاره کرد: امیدواریم دولتی مردمی، دولتی با اخلاص، دولتی علاقمند به اسلام و انقلاب اسلامی، دولتی پاسدار اهداف امام راحل و شهدا همراه با تبعیتی مومنانه از رهنمود رهبر معظم انقلاب که حقیقتا برای مسئولان کشور، نجات بخش است، بر سر کار بیاید.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اذعان کرد: هر کجا مسئولان و دولتمردان، رهنمود رهبری را جدی گرفتند موفقیت حاصل شد و هر کجا که سستی کردند آنجا مشکل پیدا کردیم و این موارد موضوعات مهمی است که اثرگذار است.

 امام جمعه قائم‌شهر، متذکر شد: لذا مردم باید دقت و ملاحظه کنند که گزینه‌ای که دارای این ویژگی‌ها باشد را برگزینند، یعنی مردمی باشد، پرتلاش باشد، خستگی‌ناپذیر باشد، ولایی باشد و تبعیت از ولی امر را که یکی از زمینه‌های بزرگ مسئولان است را داشته باشد.

آیت‌الله معلمی، یادآور شد: امیدواریم در انتخابات پیش رو، شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و نیز انتخاب گزینه‌ای اصلح برای کشور باشیم.