فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس در مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه دومین جلسه شورای اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس که در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دومین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای مازندران در نیمه اول مهرماه سال جاری در استان مازندران شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یکی از رویدادهای بزرگ ملی که در استان مازندران رقم خواهد خورد نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس است که در شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

مسلمی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ به عنوان یک نمایشگاه بزرگ ملی در کشور خواهد بود، گفت: سیزدهمین دوره‌ این نمایشگاه  به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول از حضور ۱۲۰ ناشر کشوری  و بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در حاشیه نمایشگاه، نمایشگاه نوشت‌افزار را خواهیم داشت که حدود ۲۰ تولید کننده نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ۶۰ تولید کننده عفاف و حجاب و پژوهشگران در حوزه عفاف و حجاب حضور خواهند داشت و یک سری برنامه‌های جانبی از جمله همایش‌ها و… هم پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز هم جلسه هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات برگزاری این رویداد بزرگ را برگزار کردیم و از همه مردم استان دعوت به عمل می‌آید که در این نمایشگاه بین‌المللی بخشی از نیازمندی‌های حوزه کتاب را در این نمایشگاه تامین کنند.

معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه نیز با اشاره به ظاهر و باطن کار نمایشگاه، بحث حضور مخاطب را باطن کار دانست و اظهار کرد: همه این کار‌ها را می‌کنیم که افراد در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

سردار علی ناظری با بیان اینکه این فرهنگ شهادت نیاز جوانان و مملکت ما و خودمان است و روحیه جهادی راهگشاست، گفت: ما در اول راه مبارزه هستیم و شهادت سلاح ما است.

ناظری با تاکید بر حضور مخاطب از جامعه هدف جوانان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در این نمایشگاه، گفت: تلاش می‌کنیم تا ۵۰ درصد بن کتاب را تامین کنیم و ۵۰ درصد دیگر را نهاد‌ها برای جامعه هدف مجموعه خودشان تهیه کنند تا هدایت شده و سازمان دهی شده و هدفمند بازدید‌ها انجام شود.

به گزارش بلاغ، دومین جلسه شوراي برنامه‌ريزي برپایی سیزدهمین نمایشگاه ملي کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور فرمانده سپاه کربلا، سردار ناظری معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دست‌اندرکاران و مسئولین مربوطه در سالن جلسات ستاد سپاه استان برگزار شد

در پایان این جلسه از پوستر سیزدهمین نمایشگاه ملي کتاب دفاع مقدس و مقاومت رونمایی شد.

انتهای خبر/