دیدار اعضاء بسیج رسانه با فرمانده سپاه بابل «بمناسبت روز بسیج رسانه»

سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل:رسانه نقش تاثیرگذاری در جامعه امروزی دارد و رسانه خوب باید با امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقد پذيری فارغ از جناح بندی سياسی بهترين قاضی در بررسی و سنجش عملكرد دست اندركاران جامعه باشد. بنابراین شاید بتوان گفت که امروزه دوران حاکمیت سیاسی و سلطه قدرت‌های نظامی […]

سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل:
رسانه نقش تاثیرگذاری در جامعه امروزی دارد و رسانه خوب باید با امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقد پذيری فارغ از جناح بندی سياسی بهترين قاضی در بررسی و سنجش عملكرد دست اندركاران جامعه باشد.
بنابراین شاید بتوان گفت که امروزه دوران حاکمیت سیاسی و سلطه قدرت‌های نظامی به پایان رسیده و عصر تسخیر اذهان افکار عمومی با سلاح امواج و رسانه ها در حال شکل گیری است که باید با روشنگری درست از یک روایت، بصیرت جامعه امروزی را افزایش دهیم.
شعار زن زندگی آزادی از جمله اصول اخلاقی جمهوری اسلامی ایران است و رسالتی است که انقلاب اسلامی در طول چندسالی که از شکل‌گیری آن گذشته، تمام تلاشش را کرده است که زن، حق خودش را بگیرد.
حال مدعیان غرب گرا از این شعار علیه این نظام استفاده کرده‌اند و سنگ کسانی را به سینه می‌زنند که خود نقض کننده این حقوق در کشور شان می باشند.
دشمن با این سلاح به جنگ با اسلام آمده است و این حرکت راهبردی اوست تا فعالان فرهنگی را در این حوزه به چالش بکشاند پس باید رسانه‌ها با تحلیل درست از روایاتها آن را برای جامعه امروزی تبیین نمایند.
در پایان از تعدادی خواهران بسیج رسانه بخاطر در پیش بودن روز زن تجلیل و قدردانی شد.